Reklamní trička s potiskem zpravidla prezentují výrobky či služby, aby se o nich lidé dozvěděli, podobně jako je tomu u jiných forem reklamních sdělení. To ale není jediný způsob, jak o sobě dát vědět.
Reklamu můžete dělat i vlastnímu životnímu stylu, tím totiž dáváte možnost i ostatním, vyzkoušet něco, co jinde funguje, a co jiného člověka či skupinu lidí naplňuje štěstím. Všimněte si, jak se kolem nás doslova na každém kroku rozmáhá na potiscích textilu podpora alkoholismu, negativity a sexuality v tom špatném slova smyslu a jen málokdo se nad tím pozastaví. Témat pivních výčepů a půllitrů, vyhrožování nepříjemnou tchýní, konstatování, že máte něco dokonale „na háku“, ženy jako úlovku, doteků dámského poprsí a dokonce i koronaviru, kterého máme všichni již „plné zuby“, je na Internetu nabízeno mnoho.
Namísto připomínek těchto negativních záležitostí by to chtělo spíše vyvážit něčím pozitivním, ve zcela opačném duchu a ne se negativitě poddávat. Říká se, že když na něco myslíte, tím si to k sobě přitahujete, proč tedy přitahovat destrukci? Svět je takový, jaký si jej vytvoříme, tak na to pamatujme. Reklamní textil k tomu může perfektně posloužit.
Co vás baví – nechte si natisknout na tričko, mikinu, vestu či bundu svou zálibu, která vás naplňuje, např. téma lyžování, letecké či železniční modelářství, akvaristiku, cyklistiku, volejbal,…každý není pivní typ, co sedí u bedny, usrkuje z půllitru a komentuje vývoj fotbalového zápasu.
Umění není nikdy dost – kdo je výtvarně nadaný, může se pokusit o vlastní malbu, kterou lze naskenovat a využít jako tiskovou předlohu. Na bílém tričku krásně vypadají stínované portréty tužkou, malby pastelovou křídou či akvarel. Zkuste volit náměty z přírody, např. rostliny či přírodní scenérie, zajímavá zákoutí staré architektury, přehrady, mostní konstrukce, zámecké zahrady, fontány a kašny.